Coördinator facilitair en organisatorisch beheer | 32-40 uur per week Standplaats: Elst
Jouw rol
Als coördinator facilitair & organisatorisch beheer ben jij het aanspreekpunt voor alle facilitaire en organisatorische zaken. Jij combineert een praktische hands-on mentaliteit met een gestructureerde werkwijze en een scherpe blik voor verbetering.
Je schakelt tussen dagelijks beheer, het coördineren van projecten en het signaleren van verbeterkansen. Daarbij werk je nauw samen met collega’s, leveranciers en de directie. Jij weet zaken niet alleen goed te organiseren, maar ook te optimaliseren.
Wat ga je doen?
- Coördineren van het beheer van gebouwen, onderhoud, toegangssystemen en facilitaire voorzieningen
- Wagenparkbeheer (leasing, onderhoud, schades, administratie)
- Contractbeheer (verzekeringen, huur- en onderhoudscontracten)
- Coördineren van verbouwingen en inrichtingsvraagstukken bij bestaande en nieuwe vestigingen
- Organiseren en opvolgen van de RI&E en veiligheidsmaatregelen
- Contact onderhouden met leveranciers
- Actieve deelname aan de werkgroepen Duurzaamheid en Veiligheid
- Signaleren, analyseren en doorvoeren van verbeterkansen op facilitair en organisatorisch gebied
Wat zien we graag in jou terug?
- Je hebt MBO+ of HBO-niveau in Facility Management of vergelijkbaar
- Minimaal enkele jaren ervaring in een facilitaire of coördinerende rol (ervaring in o.a. gebouwbeheer, schoonmaak of brandveiligheid is een pré)
- Je bent een doener met een hands-on mentaliteit, maar weet ook het overzicht en de structuur te bewaren
- Je beschikt over analytisch vermogen: je herkent knelpunten en weet deze te vertalen naar slimme en haalbare oplossingen
- Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en durft eigenaarschap te nemen
- Je bent communicatief vaardig, werkt goed samen met verschillende disciplines en weet zaken praktisch en professioneel te organiseren
- Duurzaamheid en kwaliteit zijn voor jou vanzelfsprekende waarden in je werk
Wat bieden wij jou?
- Een zelfstandige en veelzijdige functie met veel eigen verantwoordelijkheid
- Een dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke en professionele groei
- Een betrokken en sociaal team binnen een open bedrijfscultuur
- Marktconform salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en 25 vakantiedagen (op basis van fulltime)
- Een persoonlijk vitaliteitsbudget
- Een contract van 32, 36 of 40 uur per week
Wie zijn wij?
Den Hollandsche is marktleider in het ontwerpen en vervaardigen van bijzondere en unieke gedenktekens in Nederland en België. Met 45 collega’s werken we vanuit Elst (Gelderland) en Meppel met drie merken: Den Hollandsche, Cuperus Gedenken en Eijgelaar Gedenken. Kwaliteit, duurzaamheid en persoonlijke betrokkenheid vormen de kern van ons werk.
Interesse?
Spreekt deze veelzijdige functie je aan en denk je goed binnen ons team te passen? Dan ontvangen we graag jouw cv en motivatiebrief. Vermeld in je brief hoeveel uur je beschikbaar bent en op welke dagen je bij voorkeur werkt.
Je sollicitatie kun je richten aan Kimberly Hundersmarck via personeel@denhollandsche.nl. Heb je vragen over de functie? Bel ons gerust op 0481 – 371333.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.