Bestellen

Hulp bij uw keuze

Het kan lastig zijn om een goede keuze te maken omdat u logischerwijs niet bekend bent met het kopen van een urn of gedenksieraad. Onze website is met zorg ingericht en wij proberen u zo goed mogelijk te informeren over specifieke eigenschappen en bijzonderheden.

Advies van onze specialisten

Wilt u liever in gesprek met een adviseur dan kunt u contact met ons opnemen via de chat, e-mail of telefoon. Als u liever persoonlijk advies krijgt in een van onze winkels dan kunt u een afspraak maken in een van onze winkels. Den Hollandsche Gedenktekens heeft winkels in Elst, Wezep (bij Zwolle), Tilburg, Mijdrecht (bij Amsterdam) en Rotterdam.

Levertijd

Bij alle producten vindt u een leverindicatie. Voor onderstaande producten hanteren wij de volgende levertijden:
Urnen: gemiddeld 7-10 werkdagen
Assieraden: vanwege de verschillende verwerkingsmethoden is de levertijd variabel. We zullen dit in overleg met u afstemmen.

Bestelling plaatsen

Het plaatsen van een bestelling is zeer eenvoudig. In een paar simpele stappen kunt uw gewenste product toevoegen aan uw winkelmand om vervolgens de aankoop te voltooien. Graag leggen we kort uit hoe eenvoudig een bestelling kunt plaatsen

Stap 1 – Het kiezen van uw urn of gedenksieraad

Vanuit elk overzicht waarop het assortiment wordt getoond, kunt u een product beter bekijken door met de muisaanwijzer op de afbeelding te gaan staan en vervolgens op de knop “bekijk product” te klikken. U komt vervolgens op de productpagina van de urn of het assieraad.

Wanneer u het betreffende product wilt aanschaffen, klikt u op de productpagina op de knop: “Voeg toe aan winkelmand”.

Toevoegen aan winkelmand

Stap 2 – Winkelmand

U kunt altijd de inhoud van uw winkelmand bekijken door boven in de website te klikken op het winkelmand icoon:

lege winkelmand

Wanneer u een product aan het winkelmandje heeft toegevoegd, dan wordt er een cijfer bij dit icoontje getoond dat het aantal producten in de winkelmand aangeeft:

gevuld winkelmand

Als de pagina is geopend kunt u de inhoud bekijken. U kunt hier producten verwijderen en het aantal bestelde producten aanpassen, mocht u een foutje hebben gemaakt. Als u klaar bent met het uw keuze dan kunt u vanaf de winkelmandpagina gaan bestellen. Klik hiervoor op de knop “Naar bestellen”.

Voorbeeld van een gevulde winkelmand

Stap 3 – Gegevens invullen

Om u verder te kunnen helpen vragen we u een aantal gegevens in te vullen. Dit zijn algemene gegevens die wij nodig hebben voor de levering en facturering van uw aankoop. Als u klaar bent met invullen kiest u voor “Doorgaan met bestellen”.

Stap 4 – Verzendwijze kiezen

Wij kunnen uw bestelling thuis bezorgen, op een ander adres of door u laten afhalen in een van onze winkels. Wij bezorgen 7 dagen per week in de ochtend, middag of avond. Voor een bezorgafspraak of het afhalen in de winkel nemen wij altijd contact met u op. Dit gebeurd nadat u de bestelling heeft geplaatst. Als u een verzendwijze heeft gekozen kunt u verder met uw bestelling.

Stap 5 – Betaalmethode kiezen

Selecteer uw gewenste betaalmethode. Op dit moment kunt betalen met iDeal en kiezen voor uw bank. Heeft u problemen met afrekenen laat het ons weten wij kunnen u vaak telefonisch verder op weg helpen.

Stap 6 – Overzicht

Op deze pagina kunt u controleren of uw bestelling correct is ingevoerd. Controleer of uw adresgegevens kloppen, u het juiste product heeft gekozen. U kunt vervolgens kiezen om uw bestelling te gaan plaatsen en af te rekenen.

Stap 7 – Uw bestelling is geplaatst

Na het betalen van uw bestelling via de gekozen bank komt u op onze bedankpagina. Dit betekent dat wij uw bestelling hebben ontvangen en deze is betaald.

U ontvangt van ons binnen enkele minuten een bevestigingsmail met de gegevens van uw bestelling. Als u deze e-mail na een uur nog niet heeft ontvangen adviseren wij u om contact met ons op te nemen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Het kan gebeuren dat u de bestelling wilt annuleren of wijzigen nadat u deze hebt afgerond. Als de bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze natuurlijk altijd wijzigen of annuleren. Als u contact met ons opneemt kunnen wij de zending nog op tijd annuleren of wijzigen.

Als het pakketje al onderweg is dan mag u het pakket weigeren. De koerier zorgt dat het pakket weer bij ons terecht komt. Wij nemen na ontvangst weer contact met u op.