Betalen
Betaalmogelijkheden
Op onze webshop kunt u met diverse betaalmethoden uw bestelling plaatsen. Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:
Betalen met iDeal (gratis)
U heeft de keuze uit de volgende banken:
ABN Amro Bank |
ASN Bank |
Bunq |
ING |
Knab |
Rabobank |
Regio Bank |
SNS Bank |
Triodos Bank |
Van Lanschot Bankiers |
Pinnen in de winkel (gratis)
Als u ervoor heeft gekozen om uw aankoop af te halen in één van onze winkels kunt u ervoor kiezen om uw aankoop per pin te voldoen.
Betaling niet gelukt?
Ideal betaling niet gelukt?
Lukt het niet om af te rekenen met iDeal? Controleer dan eerst even of het geld van uw rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is, kunt u het opnieuw proberen. Is het geld wel afgeschreven maar heeft u na een uur nog geen bevestiging ontvangen? Neemt u dan contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.
Terugbetaling
Uw aankoopbedrag kan op verschillende manier worden teruggeboekt. Dit hangt natuurlijk af van de gekozen betaalmethode.
Terugbetalingen via iDeal
Als u een bestelling heeft geplaatst via iDeal dan boeken wij het bedrag terug op uw rekening. Wij hanteren een termijn van 3 werkdagen na de retourzending is verwerkt. Soms kan het iets langer duren. Neemt u bij vragen over uw terugbetaling contact op met onze klantenservice.
Terugbetalingen per PIN
Bent u in één van onze winkels geweest en heeft u daar met PIN betaald, dan vragen wij om uw bankrekeningnummer zodat wij het op deze manier terug kunnen storten.
De status van uw terugbetaling
De status van uw terugbetaling kunt u niet terugvinden op onze website. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Factuur
In uw bestelbevestiging vindt u de factuur toegevoegd als PDF. Dit is gelijk ook uw aankoopbewijs en garantiebewijs.