Bezorgen en afhalen

Status van uw bestelling

Wij houden u graag op de hoogte van uw bestelling. Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail.

Als uw zending gereed is voor transport melden wij de zending aan, u ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Afhankelijk van de levertijd van uw aankoop kan dit enkele dagen duren. Bent u tussentijds benieuwd naar de status van uw order dan kunt u ons bellen op 0481 – 371 333 of via klantenservice@denhollandsche.nl

Bezorging aan huis

Als het pakket ons magazijn heeft verlaten volgt u het pakket via de track-and-trace link op de website van onze vervoerder Dynalogic. Als u een mobiel telefoonnummer heeft opgegeven tijdens het bestellen ontvangt u ook een gratis SMS bericht een half uur voor de koerier bij u aanbelt.

Afhalen in onze winkels

Als u heeft aangegeven dat u het pakket liever afhaalt in een van onze winkels dan informeren wij u altijd persoonlijk per telefoon dat uw bestelling voor u klaar ligt.

Pakket niet ontvangen?

Heeft u uw pakket niet ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Hieronder een paar belangrijke stappen die u kunt volgen om te achterhalen waar uw zending is.

1. Controleer de track-and-trace code: In de verzendbevestiging vindt u uw persoonlijke track-and-trace code. Misschien is het tijdsvak van uw zending verschoven.

2. Controleer het bezorgadres: Heeft u het juiste bezorgadres ingevuld?

3. Controleer uw brievenbus: Heb je een niet thuis bericht ontvangen? Dan hebben wij het pakket weer mee genomen en heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Heeft u de volgende werkdag nog niets gehoord neemt u dan contact met u op, wij helpen u dan graag verder.

Mijn product is beschadigd

Dat is natuurlijk heel vervelend. Als u contact met ons opneemt zorgen wij voor een passende oplossing.

Bezorgopties of ophalen in de winkel

Wij begrijpen dat u niet de hele dag thuis gaat zitten wachten op een pakketje. Daarom bieden wij tijdvaklevering zodat u zelf mag kiezen op welk tijdstip u de zending wenst te ontvangen.

Als u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop en uw zending gereed is voor transport nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak.

Den Hollandsche biedt de volgende bezorgopties:

Bezorgoptie Wanneer wordt het bezorgd? Wat kost het?
Ochtendlevering (ma t/m vr) tussen 08:00 – 13:00 uur gratis
Middaglevering (ma t/m vr) tussen 13:00 – 18:00 uur gratis
Avondlevering (ma t/m vr) tussen 18:00 – 22:00 uur gratis
Zaterdagochtend tussen 08:00 en 13:00 uur gratis
Zaterdagmiddag tussen 13:00 en 18:00 uur gratis
Zondag tussen 08:00 en 18:00 uur gratis
Ophalen in de winkel Tijdens openingstijden afhalen in onze winkels gratis

Bent u niet thuis?

Als de bezorger bij u voor de deur staat en u bent niet thuis? Geen probleem. Onze bezorgers laten een niet-thuis briefje achter zodat u een nieuwe afspraak kunt maken met onze vervoerder.

Avondlevering

Indien gewenst kunnen wij uw zending ook ’s avonds leveren. U kunt dit aangeven als wij u bellen voor het maken van een bezorgafspraak. Deze afspraak plannen wij u tussen 18:00 en 22:00 uur. Op de dag van levering krijgt u een specifiekere tijsdindicatie en een gratis SMS, een half uur voor levering.

Afhalen in een inspiratiewinkel

wilt u liever het product ophalen in één van onze inspiratiewinkels? Geen probleem. Dit kunt u tijdens het bestelproces aangeven. Een groot voordeel is dat u in onze inspiratiewinkels vaak nog wat extra uitleg krijgt van onze adviseurs over uw aangekochte herinneringsproduct.

Dynalogic, persoonlijke aandacht

Wij hebben gekozen voor Dynalogic als onze partner voor het bezorgen van uw bestelling. Dynalogic weet als geen ander wat persoonlijke aandacht is. Al jaren vervoeren zij bijzondere producten die met zorg moeten worden behandeld. Uw zending komt dus op tijd en is gegarandeerd breukvrij. In 2011 en 2012 heeft Dynalogic de Thuiswinkel Award gewonnen in de categorie “Logistiek”.