Bezorgen en afhalen
Status van uw bestelling
Wij houden u graag op de hoogte van uw bestelling. Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail.
Als uw zending gereed is voor transport melden wij de zending aan, u ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Afhankelijk van de levertijd van uw aankoop kan dit enkele dagen duren. Bent u tussentijds benieuwd naar de status van uw bestelling dan kunt u ons bellen op 0481 – 371 333 of via klantenservice@denhollandsche.nl
Bezorging aan huis
Als het pakket ons magazijn heeft verlaten volgt u het pakket via de track-and-trace link op de website van onze vervoerder PostNL. Ook kunt u, als u de PostNL app op uw telefoon of tablet heeft geinstalleerd, de bezorging hier volgen.
Afhalen in onze winkels
Als u heeft aangegeven dat u het pakket liever afhaalt in een van onze winkels dan informeren wij u altijd persoonlijk per telefoon dat uw bestelling voor u klaar ligt.
Pakket niet ontvangen?
Heeft u uw pakket niet ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Hieronder een paar belangrijke stappen die u kunt volgen om te achterhalen waar uw zending is.
1. Controleer de track-and-trace code: In de verzendbevestiging vindt u uw persoonlijke track-and-trace code. Misschien is het tijdsvak van uw zending verschoven.
2. Controleer het bezorgadres: Heeft u het juiste bezorgadres ingevuld?
3. Controleer uw brievenbus: Heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan hebben wij het pakket weer mee genomen of is het pakket bij de buren afgegeven. Heeft u de volgende werkdag nog niets gehoord neemt u dan contact met u op, wij helpen u dan graag verder.
Mijn product is beschadigd
Dat is natuurlijk heel vervelend. Als u contact met ons opneemt zorgen wij voor een passende oplossing.
Bezorgopties of ophalen in de winkel
Als u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop en uw zending gereed is voor transport nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak.
Bent u niet thuis?
Als de bezorger bij u voor de deur staat en u bent niet thuis? Geen probleem. Onze bezorgers laten een niet-thuis briefje achter zodat u een nieuwe afspraak kunt maken met onze vervoerder. Ook wordt in sommige gevallen het pakket bij de buren afgegeven.
Afhalen in een inspiratiewinkel
wilt u liever het product ophalen in één van onze inspiratiewinkels? Geen probleem. Dit kunt u tijdens het bestelproces aangeven. Een groot voordeel is dat u in onze inspiratiewinkels vaak nog wat extra uitleg krijgt van onze adviseurs over uw aangekochte herinneringsproduct.