Ruilen of retourneren

Mag ik het product ruilen?

Ook over het omruilen van uw aankoop doen we niet moeilijk. Daarvoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 0481 371 333 of een e-mail sturen naar retouren@denhollandsche.nl.

Voor sommige producten geldt een uitzondering. Wij hopen dat u begrijpt dat deze producten niet kunnen worden omgeruild. Dit zijn:

  • Urnen of assieraden die zijn gegraveerd
  • Urnen of assieraden waarin as is verwerkt
  • Urnen of assieraden die speciaal op maat zijn gemaakt

Mag ik mijn product retourneren?

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dat is natuurlijk erg vervelend. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u het product terugsturen.

Voor sommige producten geldt een uitzondering. Wij hopen dat u begrijpt dat deze producten niet kunnen worden teruggestuurd.

  • Urnen of assieraden die zijn gegraveerd
  • Urnen of assieraden waarin as is verwerkt
  • Urnen of assieraden die speciaal op maat zijn gemaakt

Wilt u uw aankoop terugsturen? U kunt ons bellen of een e-mail sturen naar retouren@denhollandsche.nl

14 dagen bedenktijd

Bent u niet tevreden met uw aankoop? U heeft 14 dagen de tijd om aan te geven dat u het product wilt retourneren. Het product dient in originele staat en in verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) te worden aangeboden.

Bij beschadigingen of zichtbare gebruikssporen of missende accessoires heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een vergoeding van 75% over het originele aankoopbedrag.

De onderstaande producten kunt u helaas niet retourneren, wij hopen dat u dit kunt begrijpen.

  • Urnen of sieraden die zijn gegraveerd
  • Urnen of sieraden waarin as is verwerkt
  • Urnen of sieraden die speciaal voor u op maat zijn gemaakt

Wilt u uw aankoop terugsturen? U kunt ons bellen op 0481 – 371 333 of een e-mail sturen naar retouren@denhollandsche.nl.

De status van uw retour

Zodra u bij ons heeft aangegeven uw product te willen retourneren kunt u het product aan ons retour zenden.

Wij vragen u het product aan te bieden in de originele verpakking (voor zover mogelijk) en deze goed af te sluiten met tape of plakband.

Als het product bij ons is binnengekomen zullen wij het aankoopbedrag meestal binnen 5 werkdagen, uiterlijk binnen 14 dagen, op uw rekening terugstorten.

Heeft u tussentijds vragen over uw retourzending dan kunt u ons altijd contact met ons opnemen op 0481 – 371 333 of retouren@denhollandsche.nl

Garantie

Het kan natuurlijk gebeuren dat uw product een fabricagefout bevat of dat het product beschadigd is geraakt tijdens het transport. Als u dit bij ons heeft gemeld zullen we in overleg kijken hoe we dit gezamenlijk oplossen, dit is natuurlijk afhankelijk van het soort product.

Mocht het product na het verstrijken van de wettelijke bedenktijd beschadigd raken dan zullen we samen met u kijken hoe we het product kunnen repareren of omruilen.

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over onze service? Dan willen wij dit graag weten. We zullen zo snel mogelijk zorgen voor een passende oplossing. U kunt ons bellen op 0481 – 371 333 en mailen op info@denhollandsche.nl.

Garantiebewijs

Uw factuur is uw aankoopbewijs. Als u aanspraak wilt maken op uw garantie dan vragen wij altijd naar de factuur. Uw bankafschrift kan in het geval van een beschadigd product ook dienen als aankoopbewijs.